Gyakran ismételt kérdések és tudnivalók a jegyvisszaváltásról (2020/2021)


Hogyan válthatom vissza a jegyem / bérletem?
Az alábbi online felületeken adhatja le visszaváltási igényét:

JEGYVISSZAVÁLTÁS      BÉRLETVISSZAVÁLTÁS


Nem találom az online űrlapon az előadást, amire jegyet vásároltam. Miért?
Ennek oka az lehet, hogy nem a Müpa saját szervezésű előadására vásárolt jegyet szeretne visszaváltani. Regisztrációs felületünkön ugyanis kizárólag a Müpa saját produkcióinak jegyeit rögzítheti. A befogadott, tehát nem saját szervezésű előadások jegyvisszaváltásának módjáról, kérjük, az előadás szervezőjénél érdeklődjön. Amennyiben nem tudja, ki a szervező, tájékozódjon honlapunkon: a program aloldalának alján találja meg az esemény rendezőjét.


A bérletek visszaváltására is van lehetőség?
Kifejezetten erre a célra létrehoztunk egy online felületet, hogy megkönnyítsük a folyamatot bérletes vásárlóink számára. Ezt ide kattintva találja meg. Amennyiben a bérletében olyan előadás is van, amely az ősz folyamán meg lett tartva, akkor a Müpa a megtartott előadás bérletes jegyárával csökkentett összeget téríti vissza. Erről minden esetben e-mailben tájékoztatjuk. Ha bérletét már valamelyik előadás elmaradása miatt korábban visszaváltottuk, a fennmaradó előadásokra e-mailben megküldött jegyeket a jegyvisszaváltás menüpontban regisztrálhatja.


Ha bérletem egy vagy több előadásán részt vettem, hol tudom megnézni, hogy mennyi a bérletemben szereplő elmaradó előadások jegyeinek visszatérítendő ára?
Mivel minden előadásunk más árkategóriába esik, a könnyebb tájékozódás érdekében most is elkészítettük az egy előadásra eső összegeket tartalmazó táblázatunkat: ebben megtalálja a megtartott produkciókra szóló kedvezményes jegyek árát, illetve a visszatérítés összegét. A táblázat megtekintéséhez kattintson ide!


A 2020/2021-es évadra vásároltam bérletet, aminek egyik jegyét visszaváltanám, de csak voucherem van, még nem váltottam át bérletkártyára. Ilyenkor mi a teendő?
Ebben az esetben – de kizárólag akkor, ha még nem vette át a bérletet – a bérletkód helyett a voucher kódját szükséges megadnia az adatlap erre vonatkozó pontján.


Van esély arra, hogy egy lemondott koncert a későbbiekben meg lesz tartva? Mert akkor nem szeretném visszaváltani a jegyem.
A Müpa mindent megtesz azért, hogy minél több elmaradt produkció megvalósulhasson a későbbiekben, de ez a nemzetközi egészségügyi helyzettől és a művészek jövő évi programjától is függ. Kérjük, mindenképpen váltsa vissza jegyeit.


Bankkártyaszámot vagy bankszámlaszámot kell megadni?
A jegy árának visszautalásához mindenképpen egy bankszámlaszámra van szükség. Eddigi tapasztalataink szerint a legtöbb téves rögzítés a bankszámlaszám megadásánál történik: vásárlóink ugyanis sok esetben tévesen a kártyán olvasható bankkártyaszámot adják meg bankszámlaszám helyett. Felhívjuk figyelmét, hogy a bankjánál vezetett folyószámlája számlaszámát kell megadnia, webszámlára vagy alszámlára nem tudunk utalni.


Külföldi banknál vezetett számlára is vissza tudják utalni a jegy/bérlet árát?
Kérjük, amennyiben rendelkezik magyar pénzintézetnél nyitott és vezetett bankszámlával, annak számlaszámát adja meg felületünkön. Ha kizárólag külföldi bankszámlaszám áll rendelkezésére, kérjük, regisztráljon ezen a linken. Bármilyen egyéb felmerülő kérdés esetén, kérjük, lépjen kapcsolatba kollégáinkkal a jegypenztar@mupa.hu e-mail-címen.


Még nem kaptam meg az összeget. Mikor várható az utalás?
Az adatok feldolgozása a beérkezés sorrendjében történik. Ha valaki két vagy több időpontban regisztrál, akkor két vagy több tranzakcióban utaljuk vissza az összeget. Az adatfeldolgozás, a belépők és a bérletes jegyek visszaváltása, valamint a visszatérítés hosszabb időt vesz igénybe, ezért szíves türelmét kérjük. Kérjük, csak abban az esetben jelezze számunkra, hogy nem kapta meg a kompenzációt, ha 90 nappal a regisztrációt követően sincs a teljes összeg a számláján. Megértését és türelmét köszönjük!
 

Legkésőbb meddig válthatom vissza a jegyemet/bérletemet?
A Müpa saját szervezésű rendezvényének elmaradása esetén jegyét/bérletét kifejezetten erre a célra kialakított felületünkön válthatja vissza az előadás eredeti dátumától számított 30 napig vagy a veszélyhelyzet elmúltát követő 30 napig.


Az e-mail-címemre érkezett helyesbítő számlán feltüntetett határidőre nem érkezett meg az összeg a bankszámlámra. Miért?
A helyesbítő számlán feltüntetett teljesítési és fizetési határidő eltér az összeg utalásának napjától, a pénzügyi feldolgozás ugyanis az elmaradó előadásokból adódó visszatérítések megnövekedett száma miatt hosszabb időt vesz igénybe. A teljesítés dátuma csupán a jegy- és bérletvisszaváltás dátuma, az utalás csak később, a csoportos átutalási megbízások előkészítése után tud megtörténni. Megértését és türelmét köszönjük!


Honnan tudom, hogy sikeres volt a regisztrációm?
A regisztrációs felület kitöltését követően, kérjük, kattintson az „Elküld” gombra. A beküldés sikerességét visszaigazoló e-mailben jelezzük, amely tartalmazza a regisztráció során megadott adatokat.


A jegyvásárláskor felmerült kezelési költséget / kényelmi díjat is visszautalják?
Nem. A kényelmi díj, illetve a kezelési költség a viszonteladói partnereink rendszerének használatából adódik, amelyért cserébe a jegyvásárlási szolgáltatásukat biztosítják. Így ezek a díjak nem a jegyár részei, visszatérítésükre sajnos nincs lehetőségünk. Kérjük, a regisztrációs felületen csak a jegy/bérlet árát rögzítse!