Gyakran ismételt kérdések és tudnivalók a jegyvisszaváltásról


Nem találom az online űrlapon az előadást, amire jegyet vásároltam. Miért?
Ha az előző évadban elmaradt előadásra szeretné jegyét vagy bérletét visszaváltani, kérjük, jelezze visszatérítési igényét a jegypenztar@mupa.hu e-mail címen. A nem Müpa saját szervezésű előadásra vásárolt jegyéről érdeklődjön az előadás szervezőjénél.

Bankkártyaszámot vagy bankszámlaszámot kell megadni?
A jegy árának visszautalásához mindenképpen egy bankszámlaszámra van szükség. Eddigi tapasztalataink szerint a legtöbb téves rögzítés a bankszámlaszám megadásánál történik: vásárlóink ugyanis sok esetben tévesen a kártyán olvasható bankkártyaszámot adják meg bankszámlaszám helyett. Felhívjuk figyelmét, hogy a bankjánál vezetett folyószámlája számlaszámát kell megadnia, webszámlára vagy alszámlára nem tudunk utalni.

SZÉP-kártyával vásároltam jegyet. Hogyan történik a visszatérítés?
A Széchényi Pihenőkártyával vásárolt jegyek összegét a vásárláshoz használt SZÉP-kártyára utaljuk vissza, a kártyával fizetett összeg erejéig. A nem SZÉP-kártyával fizetett összeget a regisztráció során megadott bankszámlaszámra térítjük vissza.

Külföldi banknál vezetett számlára is vissza tudják utalni a jegy/bérlet árát?
Kérjük, amennyiben rendelkezik magyar pénzintézetnél nyitott és vezetett bankszámlával, annak számlaszámát adja meg felületünkön. Ha kizárólag külföldi bankszámlaszám áll rendelkezésére, kérjük, regisztráljon ezen a linken. Bármilyen egyéb felmerülő kérdés esetén, kérjük, lépjen kapcsolatba kollégáinkkal a jegypenztar@mupa.hu e-mail-címen.

Még nem kaptam meg az összeget. Mikor várható az utalás?
Az adatok feldolgozása a beérkezés sorrendjében történik. Ha valaki két vagy több időpontban regisztrál, akkor két vagy több tranzakcióban utaljuk vissza az összeget. Az adatfeldolgozás, a belépők és a bérletes jegyek visszaváltása, valamint a visszatérítés hosszabb időt vesz igénybe, ezért szíves türelmét kérjük. Kérjük, csak abban az esetben jelezze számunkra, hogy nem kapta meg a kompenzációt, ha 90 nappal a regisztrációt követően sincs a teljes összeg a számláján. Megértését és türelmét köszönjük!

Legkésőbb meddig válthatom vissza a jegyemet/bérletemet?
A Müpa saját szervezésű rendezvényének elmaradása esetén jegyét/bérletét kifejezetten erre a célra kialakított felületünkön válthatja vissza az előadás eredeti dátumától számított 30 napig vagy a veszélyhelyzet elmúltát követő 30 napig. A műsor- vagy szereplőváltozással megtartott előadások jegyeit a koncert kezdési időpontjáig áll módjában regisztrálni.

Az e-mail-címemre érkezett helyesbítő számlán feltüntetett határidőre nem érkezett meg az összeg a bankszámlámra. Miért?
A helyesbítő számlán feltüntetett teljesítési és fizetési határidő eltér az összeg utalásának napjától, a pénzügyi feldolgozás ugyanis az elmaradó előadásokból adódó visszatérítések megnövekedett száma miatt hosszabb időt vesz igénybe. A teljesítés dátuma csupán a jegy- és bérletvisszaváltás dátuma, az utalás csak később, a csoportos átutalási megbízások előkészítése után tud megtörténni. Megértését és türelmét köszönjük!

Honnan tudom, hogy sikeres volt a regisztrációm?
A regisztrációs felület kitöltését követően, kérjük, kattintson az „Elküld” gombra. A beküldés sikerességét visszaigazoló e-mailben jelezzük, amely tartalmazza a regisztráció során megadott adatokat.

A jegyvásárláskor felmerült kezelési költséget / kényelmi díjat is visszautalják?
Nem. A kényelmi díj, illetve a kezelési költség a viszonteladói partnereink rendszerének használatából adódik, amelyért cserébe a jegyvásárlási szolgáltatásukat biztosítják. Így ezek a díjak nem a jegyár részei, visszatérítésükre sajnos nincs lehetőségünk. Kérjük, a regisztrációs felületen csak a jegy/bérlet árát rögzítse!