Teremhasználat

A Müpa termei külső partnerek rendezvényei számára igénybe vehetők.  Az igénybevétel feltételeiről és a lehetséges dátumokról kizárólag írásos igény alapján a Müpa az alábbi elérhetőségeken ad tájékoztatást.

 

Nyilvános, kulturális rendezvények esetén:
Koordinációs Csoport
Email: tereminfo@mupa.hu

Zártkörű, üzleti rendezvények esetén: 
Nagy Judit
Email: uzletirendezveny@mupa.hu
Telefon: +36 30 557 6857

Milyen feltételekkel lehet a Müpa termeit zártkörű üzleti rendezvények esetében használatba venni?
Időpontot foglalni a Müpa üzleti rendezvényszervező kollégáinál lehetséges az alábbi elérhetőségen:
uzletirendezveny@mupa.hu

A befogadhatóság elbírálásában szerepet játszik a Müpa saját programjai és a külsős foglalások adott időszakban vett összessége és arányai is. Időpont foglalásra csak írásos igény beküldését követően van lehetőség. Az időpont visszaigazolására az írásos igény kézhezvételét követő legkésőbb 14 napon belül sor kerül. A rendezvény-nyilvántartásba felvett időpont csak a Müpa hivatalos visszaigazolását követően válik érvényessé. A visszaigazolás tartalmazza az árajánlatot, valamint azt az opciós időpontot, ameddig a teremhasználatra vonatkozó szerződést meg kell kötni. 

Időpontfoglalás a hangversenyterem és a színházterem esetében legkevesebb 2 hónappal, egyéb rendezvénytermek esetében legkésőbb 14 nappal a rendezvény tervezett időpontja előtt lehetséges, ennél rövidebb időn belül csak külön megállapodás alapján tudunk rendezvényt befoglalni.

További információ a teremhasználatról


Mekkora a termek befogadóképessége?
A termek maximális befogadóképessége: 

Terem m2 Széksoros elrendezés Ültetett Állófogadás Természetes fény
Bartók Béla Nemzeti Hangversenyterem   1,600 fő - - -
Fesztivál Színház   425 fő - - -
Üvegterem 225 160 fő 150 fő 270 fő +
Kék terem 135 70 fő 65 fő 100 fő -
Előadóterem 171 160 fő - - -
VIP Szalon 68 - - 45 fő -
Lépcsőterem 198 60 fő 50 fő 80 fő -
Teraszbüfé 180 30 fő - 120 fő +

 

 

Kivehetőek-e a székek a nagytermekben?
A Bartók Béla Nemzeti Hangversenyteremben és a Fesztivál Színházban a székek nem kivehetőek, így ebben a két teremben csak széksoros elrendezésű rendezvények tarthatók.
 

Van-e lehetőség a Müpában esküvőre és/vagy esküvői fotózásra?
Tekintettel arra, hogy az intézménybe számos ilyen megkeresés érkezik, valamint hogy minden esetben a nyilvános, kulturális rendezvények zavartalanságát kell biztosítani a vendégek számára, esküvői rendezvény és esküvői fotózás befogadására nincs lehetőség.
 

Van-e lehetőség a Müpában zenés, táncos rendezvény megtartására?
Tekintettel a Müpa jellegére, táncos rendezvény befogadására nincs lehetőség.
 

Van-e lehetőség a Müpában termékbemutató megtartására?
Tekintettel a Müpa jellegére, termékbemutató befogadására nincs lehetőség.
 

Van-e lehetőség a Müpa területein, termeiben forgatásra (reklámfilm, játékfilm)?
A forgatást minden alkalommal egyedi elbírálás alapján fogadunk be. Az elbírálás során a termek szabad kapacitásán túl, a tervezett film témája, térbeli és időbeli felhasználása és a forgatással járó munkálatok a meghatározó szempontok.
 

Van-e lehetőség a Müpában kiállítás megrendezésére?
Ha a kiállítás témája kapcsolódik a Müpa kulturális programjaihoz, minden esetben egyedi elbírálás alapján születik döntés a befogadásról.
 

Milyen időtartamra lehet termet opciósan befoglalni?
A lekért és visszaigazolt termet/termeket két hétre foglaljuk be opciósan. Az opció meghosszabbítására a Müpa rendezvénytermeinek telítettsége és a foglalt időpont közelségének függvényében van lehetőség.
 

Maximum hány időpontra lehet egyszerre a lekért termet/termeket befoglalni?
Egy adott lekérés esetén maximum 3 időpont opciós foglalására, maximum két hét időtartamra van lehetőség.
 

Van-e lehetőség a Müpa termeit/területeit órás bontású teremárral használatba venni?
A Müpa termei/területei egész-, ill. félnapos díj felszámolásával adjuk használatba. A fél nap 6 óra, míg az egész nap 12 órát jelent, amelybe minden esetben az építéshez/bontás szükséges időt is bele kell számolni.

 

Terem/termek használatba vétele esetén milyen költségekkel kell számolnunk?
A teremhasználati díjon felül minden esetben számolni kell az ún. kötelező felelősségbiztosítás díjával és a kötelező hostess-személyzet költségével. A szükséges hostess-személyzet létszámát az adott teremhez rendelt tűzrendészeti előírás és a kiürítési terv határozza meg. 
 

Kizárólagos a technikai szolgáltatás?
Igen. Külsős technikai szolgáltató igénybevételére csak abban az esetben van lehetőség, ha az igényelt technikai eszköz és/vagy szolgáltatás nem áll rendelkezésre.
 

Kizárólagos a catering-szolgáltatás?
Igen. Közbeszerezési eljárás keretében kiválasztott kizárólagos catering partnerünk a Jazz Event kft. A catering-szolgáltatással kapcsolatban közvetlenül velük lehet egyeztetni.
 

Kizárólagos a hostess szolgáltatás?
Minden rendezvényteremhez a biztonságos üzemeltetés figyelembe vételével kialakított hostess-létszámot a Müpa partnere kell, hogy biztosítsa. Regisztrációhoz vagy más rendezvényspecifikus feladathoz lehetőség van külsős hostesz személyzet behozatalára.
 

Milyen parkolási lehetőség van?
Parkolásra a Müpa mélygarázsában és az épület melletti felszíni parkolóban van lehetőség, figyelembe véve a rendezvény napján a házban lévő többi programot. Előbbi esetében a mélygarázs üzemeletetőjével közvetlenül tudnak egyeztetni, utóbbi esetében a Müpa rendezvényszervezői adnak ajánlatot.

További információ a parkolás általános szabályairól
 

Van-e lehetőség a ruhatár használatára?
Igen. Minden esetben a Müpa ruhatárait üzemeltető partnerrel közvetlenül tudják egyeztetni a szolgáltatás feltételeit. 
 

Mekkora a szervezési jutalék mértéke?
Szervezési jutalék számítására nincs lehetőség.
 

Van-e lehetőség javaslatot kérni fellépőkre, előadásokra?
Igény esetén a rendezvény rövid leírása (életkori összetétel, rendezvény jellege, célja, költségvetés stb.) alapján szívesen adunk javaslatot.